Pinsamt? Nä, aldrig för mig.

Föräldrar som var pinsamma var aldrig ett problem för mig. Oavsett om min pappa gick in på mitt rum i kalsonger när jag hade massa kompisar hemma brydde jag aldrig mig. Mina föräldrar var inte pinsamma. Mina föräldrar var unga, snygga och jävligt roliga.
 
Mina föräldrar har båda två spelat fotboll tillsammans med mig och min bror och då snackar vi inte om lite skönlir, utan mamma har spelat damfotboll med mig i divison 4 och pappa har spelat herrfotboll med min bror i division 5. Visst var det lite märkligt när man på en fotbollsplan skriker "mamma, passa bollen" eller när min bror skriker "pappa, täck till vänster" men jag tycker det är så jävla härligt, så jävla bra och har aldrig tyckt mina föräldrar varit pinsamma, inte en endaste sekund. Jag har snarare varit stolt över dem, stolt över att de är just mina föräldrar som är så häftiga, just mina föräldrar som är så snygga och just mina föräldrar som spelat fotboll med mig.
 
Mina föräldrar har gjort allt som folk skulle kunna räkna som pinsamt, men vafan, det är ju människor de med, eller hur? Sen att alla mina kompisar har kommit till min mamma när de har haft kärleksproblem eller mina killkompisar tyckt min pappa var häftig när jag var liten, de är ju bara ett plus.
 
Mina föräldrar är väldigt konstiga, väldigt annorlunda men fan vad roliga dem är.
 
 

Kommentarer
Lena säger:

Härligt att höra!

Svar: Ja, visst är de! :))
Ida Andersson

2013-12-02 | 08:46:24
Bloggadress: http://mellanhimmelomylla.blogg.se
Anita säger:

Så bra skrivet!

Svar: Tack snälla :))
Ida Andersson

2013-12-02 | 19:07:37
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/
vanja säger:

vilket härligt ljus i bilden :)

Svar: Tack!! Kram
Ida Andersson

2013-12-02 | 19:27:56
Bloggadress: http://vvanja.blogg.se
Pappa säger:

Kram/Pappa

Svar: Kram!
Ida Andersson

2013-12-11 | 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback