gör en förändring.

Var inte rädd. Var inte rädd för att misslyckas. Var inte rädd för att lämna något som står dig nära. Var inte rädd för att släppa taget. Var inte rädd för att låta dina vingar flyga. Var inte rädd för att göra det du vill. Göra en förändring, det är okej, jag lovar. Det kommer inte hända någonting. Allt kommer att bli bra oavsett om du tar steget eller inte. Men att veta att man inte gjort det man egentligen har velat på grund av rädsla, då tror jag att man kommer ångra sig resten av livet.
 
Jag vill inte göra det, känna ånger. Ångest över att jag aldrig tog chansen. Jag vill bevisa för mig själv och för alla att jag kan, jag klarar det och jag kommer att må bra. Jag vill ta den chansen, nu eller aldrig. Det är lite så jag känner och det är så man måste känna idag tror jag. Man kommer få tusen chanser i ens liv, bättre och sämre, men det handlar alltid om att bevara de väl. Bevara de hos dig, göra något bra av det och våga lyckas.
 
Jag är rädd. Jävligt rädd och det tror jag många av er andra också är. Rädda för att misslyckas för det kommer vi göra någon gång i livet, oavsett men att ha gjort det och gjort sitt absolut bästa- det tror jag är det viktigaste av allting. Har man gjort det och det inte räckte till, då har man i alla fall försökt och behöver inte känna ånger för man aldrig tog chansen.

Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer säger:

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par valfria Carriera solglasögon eller glasögon.

2013-10-31 | 01:44:33
Bloggadress: http://mohammedis.se/
MATILDA säger:

så bra text :)

Svar: Tack söte!
Ida Andersson

2013-10-31 | 08:23:42
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback