Att försöka vara så himla duktig.

"Idag har jag och min man tagit oss ett glas champange. mysigt" "Varit ute och sprungit 10km, är så otroligt stolt över mig själv" eller "nu har jag bakat detta otroligt fina bröd, gud vad gott de blev" - allvarligt talat, jag skiter totalt i vad ni gör, verkligen.
Att hela tiden försöka visa folk hur "perfekt" liv man har genom att skriva statusuppdateringar 5 gånger om dagen. Jag lovar att ingen bryr sig om du så har sprungit 7 långa mil, ingen bryr sig om du köper en champangflaska för fem tusen kronor varje helg - jag lovar, INGEN BRYR SIG och än mindre jag.
 
Att leva det här perfekta livet har blivit så otroligt vanligt idag och många vill hela tiden visa hur bra dem har det. Jag kan säga att jag har ett fantastiskt liv men inte fan vill jag att ni ska veta vad jag gör varje dag och är precis lika säker på att ni inte vill höra det.
"Idag har jag varit på Väla, jag köpte 4 par skor på Trampolin, 3 blusar på Cirkus och en jacka på Spirit och efter det åkte jag hem och hade det mysigt med min bästa tjejkompis" - Grattis, verkligen, att du har råd att handla dyrt och grattis att du har en tjejkompis du kan mysa med. Jag bryr mig fortfarande inte.
 
Nu ska jag passa på att städa mitt otroligt fina hus och sedan ska jag laga mat till mina föräldrar, jag kan ju i och för sig passa på att göra en äpplekaka till dem också. Ärligt talat, jag är också duktig men just nu tänker jag ligga kvar i sängen, sätta på en film och käka lite godis bara för att det är så jävla gott. Intressant? nä skulle inte tro det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback