Du kommer aldrig göra alla nöjda.

Folk kommer alltid ha något att klaga på. Folk kommer alltid tycka jag är för frispråkig. Folk kom mer alltid tycka jag är lite för mycket. Folk kommer alltid tycka jag har allt för dåligt humör. Folk kommer alltid tycka jag är otrevlig och bitchig. Folk kommer alltid ha åsikter om mig och aldrig va nöjda.
 
Sen finns det folk som tycker jag är omtänksam. Folk som tycker jag är rolig. Folk som tycker jag är galen. Folk som tycker jag är snäll. Folk som tycker jag är duktig. Och folk som verkligen tycker om mig för den jag är.
 
Jag har lärt mig att fokusera på det människor som tycker om mig, de människor som ser mig som den personen jag vill vara och de människor som ser mig som jag är och tycker om mig oavsett vad jag gör.

Jag kommer aldrig kunna få alla människor tycka om mig, för det finns många där ute som har en hel del negativt tänk angående mig och det är faktiskt helt okej(för jag gillar inte er heller) haha nä men jag har alltid accepterat att jag inte kan vara alla till lags. Ibland tjafsar man med människor och sånt är livet, det är inget konstigt med det, inget problem och därför har jag alltid vetat att hur många "fiender" jag än har så finns alltid de jag vill ha runt mig, de människor som får mig att må bra och det är det viktigaste av allting i hela världen.
 
"They will judge you anyway."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback