Fortsätt kämpa på.

Ibland hatar man det. Ibland älskar man det. Men känslan efter ett träningspass är det bästa som finns.
Det bästa med att träna det är att veta att man gjort något riktigt bra, att man blivit bättre och att man har kommit ett steg närmre sitt mål.
 
Träning är ett bra sätt att komma ifrån allt, släppa alla tankar och bara vara. När det är 10 minusgrader, vinter och riktigt mörkt, då älskar jag att gå ut och spela lite fotboll. Eller inte!!! Det är det värsta som finns i hela världen men känslan när du kommer hem från ett träningspass kanske kan vara den bästa känslan som finns. Så visst finns det fördelar och nackdelar med att träna.
 
”Det är jobbigt och tar en massa tid. Jag har inte tid. Det är mycket bättre och mer tidseffektivt att bara gå promenader.” Ja visst är de det, men sitt sen vid 50 års ålder och väg 120kg, det är inte roligt. Då är det mycket bättre att ha varit på gymmet någon gång i veckan och ätit lite mindre, för så jobbigt är det inte att äta normalt.
 
Kom igen nu förhelvete - ryck upp er! Det är jobbigt ibland, det vet jag men jag vet också att känslan efter ett träningspass är så jävla skönt. Du känner dig så otroligt dukitg. Så otroligt viktig. En dag kommer denna smärtan göra dig gott.
 
When you want to give up, just think of the people who would love to see you fail. Don´t give them that pleasure!
 

Kommentarer
vanja säger:

bra ord :)

Svar: Tack vad gulligt!
Ida Andersson

2013-09-25 | 19:38:11
Bloggadress: http://vvanja.blogg.se
Marie säger:

Ja ibland känns det bra motigt att träna eller att ta sig dit så, men ack så skönt efteråt =D

SV: Tack så mycket =D

Svar: Ja, jag känner verkligen samma. Känslan efter en träning är underbar!!
Ida Andersson

2013-09-25 | 22:41:58
Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback