Jag älskar bara sommaren.

Det finns månader jag bara skulle kunna spy på men sen finns det vissa månader som fyller ens liv med kärlek och lycka. Sommaren är för mig det bästa och bland det viktigaste som finns. 

"Det ska trots allt bli skönt med vintern" "hösten är en så fin årstid" "alla vackra färgen" - allvarligt talat, håll de för dig själv!  
Sommaren har allt man kan önska sig, sol, bad, fina färger och så ser allting så otroligt mycket vackrare ut. Man har grönt gräs, växterna är höga och har fina färgen, poolen skiner och alla känns mycket gladare. 

Ändå ska de bli skönt att de blir höst och vinter. Skönt att det blir kallt, skönt med slask, skönt att alla växter bara blir bruna och tråkiga, skönt att inte kunna bada i poolen eller havet, skönt att helt enkelt komma in i en mycket mörkare tid. 

Det är idag den 13 september, jag ligger ute och solar och fy fan vad jag älskar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback