Romantiken och jag. NJA..

Att vara sådär romantisk. Köpa blommor och choklad till varandra. Gå ut på restaurang och ha värsta kvällen bara för ni har er "årsdag". 
Jag är inte emot romantik, inte alls men det där smöriga och det där oäkta kan jag skippa. 

Jag kan säga såhär, jag älskar min pojkvän alla dagar i veckan precis lika mycket. Jag älskar han inte mer för det är alla hjärtans dag och jag älskar han inte mer för vi har varit tillsammans ett x antal år. Ibland känns det som folk ska fira alla dessa dagar bara för att låtsas att man har det mycket bättre än man verkligen har.

Och nä, nu tänker ni att jag är jätte
tråkig för vi inte går ut och äter eller firar alla hjärtans dag men det är jag inte, för jag och min pojkvän har precis så mysigt varje dag vi ses, mer eller mindre. Vi kan ligga i sängen och kolla på film och fy vad jag älskar att jag inte är på en restaurang och spenderar sjukt mycket pengar. 

Som tidigare nämnt, alla är vi olika och gillar olika saker men romantik, det är helt och hållet inte min grej. 

"Fuck valentines day, i love you everyday" 





Kommentarer
hanna säger:

Du hade väldigt fin balklänning på dig!!

Svar: Tack vad gullig du är! Kram
Ida Andersson

2013-09-26 | 07:15:49
Bloggadress: http://hanniiiboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback