Du är så viktig.

Idag är ingen vanlig dag, för det är alla pappors dag, hurra hurra hurra!

Min pappa är speciell, rolig, omtänksam, snäll, smart, talangfull och otroligt viktig för mig men han är också snurrig, annorlunda och väldigt glömsk. Men jag älskar dig pappa, precis som du är och det är de som gör dig till världens bästa. Du och mamma har lärt mig saker, saker som gör att jag har kommit så långt i livet, saker som har gjort att jag alltid stått upp för vem jag är och saker som jag alltid kommer bära med mig. Du har alltid tyckt att jag ska stå för vad jag tycker, för de har alltid både du och mamma gjort och jag beundrar er. Ni är precis så modiga som jag alltid har velat vara och som jag faktiskt är idag och det uppskattar jag.
 
Du, min fina pappa har alltid velat att jag ska göra det som gör mig lycklig, det var allt från att välja rätt skola, att välja rätt kompisar, till att välja rätt fotbollslag. Det viktigaste för dig har aldrig varit att jag ska bli proffs eller jag ska bli framgångsrik, det viktigaste för dig har alltid varit att se mig lycklig- oavsett vad det har handlat om så har du alltid velat att jag ska vara glad och det kan jag säga att jag är varje gång jag tänker på att just du är min pappa. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Josefine Anerland säger:

Otroligt fint inlägg!

Svar: Tack snälla.. <3
Ida Andersson

2013-11-12 | 15:30:39
Bloggadress: http://josefineanerland.blogg.se/
Louise säger:

Vad kul att ha en så bra relation med sin far. :)

Svar: Ja verkligen! :)
Ida Andersson

2013-11-12 | 18:58:12
Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se
Pappa säger:

Läste den för sjunde gången! Tårar igen! Hahaha! Älskar dig!

Svar: Älskar dig pappa!! <3
Ida Andersson

2013-11-23 | 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback