nu är jag förbannad.

Rösta på Kevin Walker. Det var det enda som snurrade i mitt huvud när Kevin sjöng sin första låt i fredagens program, det var det enda som snurrade i mitt huvud när jag läste om Erik och Elins "pakt" emot Kevin och det var verkligen det enda, det ENDA som snurrade i mitt huvud när juryn totalsågade honom efter hans framträdande, trots att han inte var ett skit sämre än de andra.
 
Tråkigt, tråkigt att juryn kan avguda en människa och rent ut sagt avsky en annan. Det är så uppgjort att de inte ska tycka om Kevin, enbart för han har andra intresse än just att sjunga, endast för han är en "flickidol" och enbart för de har inbillat sig att han av någon anledning är mindre idol än de andra två. Jag är inget Kevin Walker fan direkt, men jag avskyr när folk blir olika behandlade.
 
Jag tycker inte Kevin har den bästa rösten i idol, verkligen inte, jag tycker inte Kevin har gjort bra framträdande alltid och jag tycker heller inte att Kevin bäst. Det jag tycker, det som stör mig är att han är INTE sämre än de andra två deltagarna, han är inte mindre idol än de andra två och han är verkligen inte så dålig som juryn påstår. Han är bra, han har talang och han levererar.
 
Alexander Bard kan inte hjälpa att han har blivit kär i Erik Rapp, alltså på riktigt och därför avgudar honom som han vore ett helgon eller något. Anders Bagge påstår att han är en gud. Laila Bagge påstår att hon inte har något att säga för det är så fruuuuktansvärt bra. Därför har de valt att Kevin är ute. "Precis som din låt säger, go home, det är kanske det du kommer göra ikväll" är vad Bard sa efter Kevins framträdande. Jag önskade att han kunde fara åt ett helt annat håll och komma tillbaka till verkligheten, komma tillbaka till världen och att Anders Bagge kunde ta tillbaka att Erik är en gud.
 
Jag hoppas att alla röstar på Kevin Walker idag, så juryn kan få sig en jävla käftsmäll då Kevin inte är ett dugg sämre än någon av de andra deltagarna.

Kommentarer
Anita säger:

Gillar inte han kevin ^^

Svar: Haha, nä det är många som inte gör, men vi tycker ju olika. Kram
Ida Andersson

2013-12-01 | 09:38:01
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/
emma säger:

SV; Tusen tack fina du :) är allt bra med dig?

Svar: absolut, själv också? :)
Ida Andersson

2013-12-01 | 22:58:04
Bloggadress: http://laviedapresemma.blogg.se
emma säger:

SV; jodå det är bra :)

2013-12-02 | 13:45:09
Bloggadress: http://laviedapresemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback