Ha höga klackar är inte min grej.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Är jag jävligt okvinnlig för jag inte använder högklackat dagligen, sminkar mig noggrant eller gör vid mitt hår varje dag? Jag kan sitta en hel lördag och kolla flera fotbollsmatcher i rad. Jag längtar varje gång jag ska se en Champions Leaguematch och jag använder tusen gånger hellre ett par sköna boots än ett par obekväma högklackade skor.
 
Just det där med högklackat har jag aldrig riktigt förståt, visst är det snyggt, men det är ju så sjukt jobbigt. Att man vänjer sig vid att ha högklackat är bullshit. Klart kan det bli lättare, men kom aldrig och säg att det är skönt att gå i ett par 14 cm höga klackar, för då ljuger ni.
 
Är jag sen manlig för jag spelar fotboll? det finns inget som säger att fotboll är en dam/herrsport men självklart skulle jag nog kunna erkänna att man blir liiiiite mer manlig av att spela fotboll. Det är ju inte att trippa på tå direkt, du får ju ändå feta smällar hela tiden. Men i så fall gillar jag det. Att isåfall vara lite mer lagd åt det manliga hållet.
 
Det jag avskyr mest i hela världen är det här tjejiga med att skrika om det kommer en boll. Alltid på idrotten i skolan skrek någon som bara blev nuddad av en boll. Jag skulle ärligt talat kunna ge er en fet jävla smäll. Det är så irriterad. För jag vet att ni blir inte rädda av att det kommer en boll, det är mer det "skriket" som ni gillar. Ni gillar uppmärksamheten. Det är irriterande och jag lovar att killarna blir inte ett skit mer intresserade av er.
 
Jag vet inte vad det är med mig, men som er kommer jag aldrig att bli.
 
 

Kommentarer
Kitty B. säger:

Nu har vi uppdaterat med många nyheter. Bl.a har vi fått in skal till Galaxy S3/S4, klockor och även lite trendiga kläder.

Följ oss gärna på Instagram för att ta del av unika erbjudanden (@mewanadesign)
Just nu har vi stor höstrea med upp till 80%!

Välkommen in! (:

2013-09-29 | 23:58:46
Bloggadress: http://mewana.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback